REBECCA RYDBERG

A NIGHT OUT | 2013-08-27, 17:02:59

Efter de blev de middag på Red Lobster, jag drack mitt älskade riesling vin och åt pasta med lobster.
Mina vänner det var en orgasm i munnen igen!! 
 
Efter de så missade vi fireworksen, lite ledsen men maten var så god så vi orkade inte skynda oss..
Men vi fortsatte kvällen mot en bar där Ryan´s kompis jobbade.
 
Så vi drack hawaiis klassiska drink och sen hade vi öppen nota hela kvällen så drinkar och shots vällde in.
Jag blev helt besatt och kär i något som hette vegas bomb.
Dom skrev ner receptet åt mig så ska be dom blanda de på lobby åt mig ;) 
 
Kvällen var otroligt rolig och spårad , vi stannade på baren till typ 1 sen gick vi hem till Ryan igen.
vi Skulle gå till stranden för att nattbada men jag var så trött så jag somnade haha!
 
06.30 vaknar vi så går vi 45min hem till vårt hotell and past out! 

 

 
 
 

Walking home 06.45....
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback