REBECCA RYDBERG

WHITE HOUSE - HOME OF THE PRESIDENT! | 2013-04-15, 06:31:05

I lördags så ringde klockan fint 07.00 och då var det dags för dusch, fixx och frukost!
Vi åt en stor god frukost buffé på hotellet, tyvärr så har jag blivit lite emot bufféer.
Det är gott för dom som tycker om ägg, stekt ägg, kokt ägg, omelett, äggröra osv!

Efter frukosten iallafall så hoppade vi på bussen, dags för guidad tur genom Washington DC!!
Första stoppen blev " The white house" , Vita huset!!
Det var inte alls som man tänkt sig, det var mycket mindre än jag trodde.
Men vi såg bara från norra sidan, vilket ligger mitt emot en park och inte är " huvudingången"

Vädret blev så fint så fort solen började lysa, vi fick äkta äkta vår känslor!!
Lite för äkta då jag även fick pollen, vilket kliade ihjäl mig!!
Men men det var super mys, och vi fick gå runt och svettas för vi hade för mycket kläder på oss.
Men vi kom tydligen i bra tid till Washington sa vår guide, för vi fick se " Cherry Blossom"
Träden var så galet fina!!



 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback