REBECCA RYDBERG

SKRÄCKFILM OCH GOD MAT! | 2012-09-22, 05:03:38

Goder kväller!
Dagen gick super snabbt fast jag inte gjorde något idag..
Busade med Thea massa fast jag var ledig, på nått sätt gillar hon mig mer när jag inte jobbar :)
Hehe, sen så bäddade jag rent i min säng så snart ska jag krypa ner i en ren och fin säng!
Aldrig hänt tidigare att jag tvättat sängkläderna , VARJE VECKA!
Aja, åkte iväg till Hanover med Malin och Maria för lite biomys.
Eller ja mys och mys, vi såg filmen" House at the end of the street"
Fyfarao vad jag skrek och skrattade, hahha så galet roligt var det.
Hoppade och skrek så jag skämdes så jag började asgarva efter varje gång:)
Jag är stolt över mig själv, för jag såg filmen garanterat mer än vad Maria under sjalen gjorde iallafall:)
En livrädd Maria, lite rädd Rebecca och en överlycklig Malin(som valde filmen)
avslutade iallafall kvällen med lite mat, som vanligt!
Så stannade på " Chili´s" och fuskade lite med dieten, åt god quedillas :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback