REBECCA RYDBERG

PANNKAKSFRUKOST & SHOPPING! | 2012-09-24, 02:30:10

Började dagen otroligt bra med svenska pannkakor och goda nyheter från bästa Evelina!
Jag och Hanna fortsatte dagen bra med att åka till Burlington mall för lite shopping :)
Jaag spenderade alldeles för mycket och har ångest, men höst kläder behövs ju!!
Så fick med mig lite mysiga tröjor och ett par snygga skor , dock inte höst skor men fest skor :)
Efter en lång shoppingtur så blev det gotta lite på Starbucks, bagels och hot chocolate♥

Sen så blev jag avsläppt i alewfie och hoppade på tunnelbanan mot quincy.
Fick vänta i quincy i ungefär en timme på bussen till hingham.. så det var asdrygt.
Men det gav mig mycket tid att bara sitta och tänka ( självklart med hjälp av myslistan i öronen)
Och det slog mig bara att fy vilket bra liv jag har haft och har.
Alltid fått göra i princip det jag vill och jag har varit med om så galet mycket saker.
I love my life, även om det finns motgångar ibland!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback