REBECCA RYDBERG

BANAN= 116 KALORIER | 2012-09-21, 03:04:26

Goderkväller :)
Dagens lärdom har varit hur jäkla onyttigt min nya drog är....
Jag har blivit besatt av bananer, äter typ 4 om dagen heheh
MEN , 1 banan innehåller 116kalorier värre än en pannkaka....
Aja idag har Thea haft dans, hon är så himla söt i sina danskläder!
Sen har jag skypat lite med mammi, lite med evve och lite med linn så perfekt dag :)
Och till alla er som har mig på skype, prova ring bara för ibland så får jag småluckor som jag kan prata på :)
Aja var två svängar till gymmet idag, körde ett 30mins pass när Thea hade dans.
Sen körde jag 30min på löpbandet och sen det där 30mins passet igen här på kvällen.
Nu är jag supermega trött så tänkte krypa till sängs♥
 
Kommentarer
Kommentarer

siss

hahaha du har verkligen hängt upp dig på det här med bananen!!

2012-09-21 @ 10:36:31
Trackback