REBECCA RYDBERG

SHOPPING | 2012-10-15, 03:13:00

Synd dock att kontot ekar tomt igen.... buhu!
Har iallafall bestämt mig för att imorgon så börjar mitt nya liv.
Jag kommer begrava sverigekortet långt ner i en låda, spara 95 dollar i veckan och se till och klara mig!
Har så jag klarar mig nu med kläder inför hösten, det enda jag ska köpa är en varmare tröja och en regnjacka.
Sen så jäklar är det stopp fram tills jag ska köpa julklappar i december!
Imorgon börjar mitt nya liv också då jag märkte att en tröja med M idag satt tight.
Det enda man kan uppskatta med att bli tjock är väl att man får tuttar, wiieho!
Här får ni iallafall se min senaste shopping( tror inte jag visat sen förra torsdagen)

 

Den har ni nog sett på bilder men den köpte jag förra veckan på marshalls :D
Kommentarer
Kommentarer

Trackback