REBECCA RYDBERG

PLAYDATES! | 2012-10-25, 04:02:16

Goderkväller :)
Började 06.15 vilket var lite tufft eftersom jag sov max 2 timmar inatt.
Har sovit så dåligt hela den här veckan, förstår inte vad det är!
Förut hann jag knappt till sängen innan jag somnade, men den här veckan så är jag klarvaken.
Aja hade en mysig morgon med playdates.
 
Först kom Amanda och Alistar över, sen kom Louise och Nora :)
Dagarna går fortare och barnen är gladare, så playdate är galet bra!!
Sen till lunch så kom Emma över så gjorde vi svenska pannkakor, mummmmma :)
 
Efte de släppte vi av Thea på skolan och åkte och kollade in ett nytt gym.
Jag vill så gärna byta till det gymmet, passar mig mycket mycket mycket bättre.
Men det ligger 20min bort istället för 5min bort, så med bensinpengar blir det ganska dyrt..
Men min lilla aupair lön så vet jag inte om det fungerar, blir ca 60 dollar i månaden..

Aja hade en tuff eftermiddag med två bråkande barn, dock en liten rast när vi mötte upp Maria och Ella i lekparken.
Ännu en gång - Älskar playdates!
Hehehhe men men fick sluta vid sex och då blev det lite middag och sen åkte jag och mötte Maria.
Pratade med henne i väntan på att våra grabbs slutade sin fotbollsträning.
Skjutsade hem Kalle lite snabbt och sen åkte jag till Marshalls och spenderade pengar.

Kan ju inte sova så då tänkte jag , shopping hjälper ju mot allt!
( Sen kollade jag kontoutdraget och såg att jag hade två veckolöner kvar, då kan man spendera)
Ska föra över alla mina sparpengar( de få som är kvar) till mamma så jag inte kan röra dom!!
 

 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback