REBECCA RYDBERG

PENGARNA RINNER IVÄG | 2012-10-25, 04:23:15

Men känner ingen ångest!!!!
Något jag insåg för precis nån vecka sen bara är att jag ska sluta med " små shopping"
För struntar jag i att köpa dom där 4 extra tröjorna jag köper bara för att kunna ha max 2 gånger.
Ja då har jag råd med en dyr sak i månaden typ :)
Så la fint tillbaka en fin skjorta och tänkte " Nej nu unnar jag mig västen istället"

Så jag har ju letat efter en svart dunväst hur länge som helst, men inte hittat någon!
Köpte en beige tunn väst, men sen idag hittade Maria den här och jag blev överlycklig:)
Dock så är jag inte 100% säker på den än.. den är väldans tunn och det börjar bli kallt.
Ska låta morgondagen gå och tänka på det, sen får jag se vad jag bestämmer mig för.
Vad tycker ni? 
Keep or return?
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback