REBECCA RYDBERG

HALLOWEEN PARTY | 2012-10-28, 20:34:45

I fredags var jag bara hemma för att bli riktigt frisk.
Men jag hann med ett långt och härligt skypesamtal med bästa Sanna och Marcus.
Dom gjorde mig på jätte bra humör, så det behövdes :)
Igår så hade jag skypedejt med Evelina och min familj från 9.00 till 14.30 haha.
Pappa,Mamma och Martin satt och åt tapas och kollade på invigningen av Friends Arena.
Då satt dom datorn på bordet så det kändes som jag satt där med dom.
( bästa var att Martin spillde på mattan, pappa bryr sig inte, mamma får damp, martin skriker)
Då kändes det skönt att jag bara var med på skype, klickade lite fint ner rutan och stängde av ljudet :)
Sen så åkte jag iväg till Zonas och klippte mig och färgade håret, super nöjd!
Har klippt av mitt långa fina hår, känns tomt men fyfarao vad skönt.
Så ser det inte lika slitet ut och så!
Ska visa en bild imorgon, före och efter så ska ni få se att det inte blev mesklippning nu :)

Efter de så var det fullfart hem och packa och sen gå ner till busstationen.
Mötte upp Maria, Louise och Lena så åkte vi till Olivia i Brookline.
Hade lite förfest där, det var galet roligt och vi bara hällde i oss dricka.
Sen åkte dom vidare på krogen(21+) och vi resten åkte till Cambridge på Halloween party.
Säger bara SPÅRAD KVÄLL, jag var full och galen och grät, precis som vanligt :)
Väldigt synd om Louise som fick bära mig hela kvällen, men annars så vare NICE!

Idag blev jag först väckt av skrikande barn som sprang runt, hade världens hangover
Så blev aplack på dom!
Sen somnar jag om lite fint, men vaknas efter ett tag av en jävla lövblås utanför fönstret.
Butterochputter så stoppar jag in musik i öronen och somnar om.
En halvtimme senare blir jag väckt av Maria, hon blev visst kvar i Cambridge och behövde hämtning.
Hahah så in till quincy och hämta upp henne , och sen bakismat på doooonken!




Nu ligger jag i min säng och inväntar stormen som ska komma, inget har hänt än så länge.
Var förbi Louise och hämtade säsong 1 och 2 av SATC, så nu ska här mysas!!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback