REBECCA RYDBERG

FREDAG! | 2012-10-27, 04:28:22

Så där idag har jag verkligen tagit tag i livet efter 1 veckas död. ( förutom träningen)
Har stor städat mitt rum, rensat ut sommarkläderna och lagt undan( finns ingen plats kvar)
Sen städat ur alla lådor med papper och kvitton och skräp, fy farao vad jag samalt på mig.
Så blev stor städning och sen har jag också återupptagit kontakten med alla där hemma.
Hade 26 meddelande på facebook, 2 sms, 6 missade skypesamtal och 2 whatsup meddelande.
Har helt enkelt inte haft någon energi så har inte känts roligt och svara, men nuså!
I´m back people :)

Before

After
Igår så hände ingenting speciellt ,vi var i lekparken mycket jag och Thea.
Det är så galet fint väder, man kan inte tro att det är slutet på oktober!
Jag träffade en super gullig mamma som erbjöd mig gratis pass till nått gym, känns värt och prova iaf!:)
Sen så lagade jag avancerad middag, makaroner,köttbullar,korv och ketchup.
Heheh sen åkte jag till lilla Cohasset och myste med Maria och pepparkakor  till Grey´s :)
Idag hade vi playdate med Louise och Nora, men Mel var där med sitt värdbarn också så blev perfekt!
Jag unnade mig en starbucksfrukost idag, världens godaste yoghurt!!
Sen har jag fått kört volvon idag, me like me like :)
På eftermiddagen så åkte jag och Thea på båtäventyr, in till Boston,
Hon skulle gå trick or treat på Lisas jobb, så jag fick åka in med henne och sen ta båten direkt hem igen.

Slutade vid fem och sen dess har jag degat framför tvn, ätit middag och städat rummet.
Lovade Maria igår, mig själv och min vpappa idag att stanna inne denna fredagskvällen.
Jag har varit förkyld i en vecka, hade virus innan det + att jag har ögoninflammation.
Så har jag sovit max 2-3 timmar per natt varje natt de här veckan, så kroppen mår inge bra!
Men det blev mysigt med en hemmakväll också, ska krypa ner i sängen och sova tidigt.
Pusss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback