REBECCA RYDBERG

BALKLÄNNINGAR! | 2012-10-27, 06:12:32

Vet själv vilken panik jag hade över balklänning och ser nu massa som kommenterar mina gamla inlägg.
Det är iallafall inte alls lätt och välja balklänning, reality är att det är galet svårt.
Men det gäller och vara snabb för innan man vet ordet av det så har alla köpt dom man tittat på.
Det är så många som går på balen så till slut så blir vissa till och med grinig över samma färg.
Så kör ert race och hitta en NUUU:)
Jag rekomenderar iallafall Tidebuy.com, var noga med att kolla upp färgerna bara.
Jag beställdem min därifrån men det var helt fel färg..
Men dom har stort utbud och du får den sydd efter dig själv, TA EXAKTA mått!!
Kollade igenom lite snabbt och hittade 3 snygga direkt.
Ett till tips med balen, när ni letar klänningar,  kolla in modellernas hår!!


Enkel men väldigt fin, i chiffon! (170dollar=1140kr)

http://www.tidebuy.com/product/Sexy-A-Line-Floor-Length-Spaghetti-Straps-Veronikas-Evening-Prom-Dress-1977578.html

Lite mer detaljer och en otroligt stilren och fin rygg!! ( 146dollar=980kr)
http://www.tidebuy.com/product/Gorgeous-A-Line-Floor-Length-V-Neckline-Beadings-Kates-Prom-Evening-Dress-1802493.html

D
en här tänkte jag köpa förra året, men då var klänningen på en docka och såg knasig ut,
Hade jag sett den så här så hade jag garanterat köpt den!!
(165 dollar =1110kr)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback