REBECCA RYDBERG

Vad? Hur? Orkar man? | 2012-11-28, 06:35:27

Kan inte sova för tänker på vad jag vill med mitt liv......
Vill helst av allt 2013 bo i Stockholm men plugga event management.
Samtidigt som jag vill utbilda mig till civilekonom och bo i en studentstad. Hur går det ihop?

Sen kan jag inte bestämma mig om ett värre problem som jag måste ta tag i nu.
Ska jag plugga på Harvard eller inte?

Ifall jag ska det så kommer jag läsa en engelska kurs mån & ons kvällar från januari till maj......

Eller marketing(marknadsföring) torsdagskvällar torsdagar. Men är inte så sugen då jag vill lära mig mer engelska och tror att den kursen kan bli svår när jag inte är 100% säker på språket.

Båda kostar 7000 svenska kronor vilket är mycket pengar och sen måste jag alltså plugga hela nästa år... Vad ska jag göra???

Kommentarer
Kommentarer

Trackback