REBECCA RYDBERG

Natick & Lördagsmys! | 2012-11-26, 03:37:13

Glömde skriva om mitt otroligt motiverande och bästa skypesamtal jag hade i fredagskväll.
Majabaja fick offra sig och vara vaken till 04.00 sin tid för en skypedejt!
Men tänk så bra och glad det gjorde mig, massa pepp och massa fina planer smids :)

Igår(lördag) så sov jag till tolv och sen låg jag och dega framför tvn ännu en gång.
Såg smekmånaden på spanska, så ja då har man mycket till liv!
Vid två så åkte jag Amanda Emma och Sandra till Natick för lite shopping.
Jag bytte en tröja och blev 80 dollar rikare, förstår inte hur jag tänkte när jag kötpe sån dyr tröja.
Men annars så fick vi inte med oss något hem, var galet mycket folk!!

Vi släppte av Amanda i Hingham och åkte vidare mot Hanover för god middag.
VI åt på samma restaurang vi åt på förut, där man fick 4rätters för 15 dollar.
Idag fick vi dock betala 15dollar för en rätt, men jag tryckte i mig en gud och välförtjänt hamburgare!
Blviit besatt av sweetpotato fries, mummelimumma!
Efter middagen så åkte vi och handlade lite sötsaker och sen åkte vi hem till Sandra.
Bakade brownies och åt det med vaniljglass framför värdens bästa kärleksfilm.
Valentine´s day, så himla bra film!!
Kom hem till ett tomt hus vid tolv och var livrädd...
Hade också glömt och stoppat i sängkläderna i torktumlaren och jag var aptrött.
Så gjorde en fin provisorisk bäddning!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback