REBECCA RYDBERG

Amerikansk fotboll! | 2012-11-22, 05:14:07


Ja kanske ska berätta lite om dagen också!
Jag tog med mig Thea ut till lekparken för Lisa skulle fixa en överraskningstårta.
Jag har inte sett den men verkar super cool för den är gjord som ett slott!!

Jag underhöll iallafall Thea flera timmar ute och idag fick jag verkligen leka hela tiden.
Körde bland annat Sälen on the slide, fyfan fick så ont så jag kände mig gammal som en kärring...

Efter jag slutat så åkte jag till Derby street med Emma för att byta och fixa lite med Theas presenter.
+ hitta något jag kan ha på mig imorgon.
The dresscode is" Uppklätt men man ska kunna spela amerikansk fotboll i det"
Klackar? Nej. Klänning? Nej. Kjol? Nej. Jeans? Nej

Så ja jag ska alltså spela amerikansk fotboll imorgon hahah det mina vänner kan bara bli roligt!


Kommentarer
Kommentarer

Linn

shorts och strumpbyxor!

Svar: hahah ja helt galet!!
Rebeccamanda*

2012-11-22 @ 11:31:40
Trackback