REBECCA RYDBERG

UPPE MED TUPPPPPEN | 2012-03-24, 09:18:51

God mooorning!
Japp det är lördagmorgon , jag har varit uppe sen 08.00 och är inte bakis.
Detta har inte hänt sedan jag fyllde 18år, hur galet hehehe!
Funderar på att öppna upp bloggen idag, men får se hur jag gör!!
Igår blev det en hemmakväll, eller ja jag skjutsade folk från 23.00-03.00.
Mellan där höll jag på med spelschema och domarschema, men nu är allt äntligen klart!
Igår var vi på UFmässan i Göransson Arena, hann dock knappt kolla något...
Vi hade rundvandring och lite sånt inför idag, för idag är det vårt event!
Sen åkte jag och Karin in till valbo, fick med mig ett par svarta jeans och ett korallfärgat linne :)
Nu ska jag klä på mig och åka till jobbet, måste skriva ut saker tills ikväll.
Sen ner på stan och hämta modellernas klääder, idag är det en stress dag!
Men ikväll is the niiight ju ,jobbat med det här sen oktober!!
Kännnnns galet!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback