REBECCA RYDBERG

THE GOOD NEWS IS... | 2012-06-24, 22:05:58

ATT DEN 6 AUGUSTI 2012 FLYTTAR JAG TILL USA, BOSTON, HINGHAM!

Min tredje matchning blev alltså den sista och bästa!
Jag kommer att ta hand om 3 barn, två killar på 13 och 10 år och sen en liten tjej på 4år.
Dem bor 30min från Boston i en liten gullig stad som heter Hingham.
CulturalCare håller på och bokar mina flygbiljetter, jag har fått kontakt med massa som åker samtidigt som mig från Arlanda och några som kommer bo i Boston samtidigt som mig. Så allt börjar verkligen falla på plats och kännas bra!
Imorgon ska jag ringa till CC för att börja fixa med visum och grejer, herrejösses vad mycket det är som ska göras.
För mina vänner , om 43 dagar lämnar jag Sverige och älskade Sandviken. Jag lämnar min familj, mina vänner och mitt jobb!
This is the real life!
Kommentarer
Kommentarer

matilda

jag kommer att sakna dig sååå mycket!!!<3

Svar: kommer sakna dig med bästa du!!!!!!! <3
Rebeccamanda*

2012-06-25 @ 21:59:36
URL: http://matiildanyman.blogg.se
Trackback