REBECCA RYDBERG

STOLT | 2012-06-26, 00:40:40

 
På studenten när vi fick våra betyg på papper och idag när jag räknade ut snittet,
ja det var nog den första gången jag kände mig stolt över mig själv.
Tillsammans med meritpoäng kan man max ha 22.5, jag landade på 19.53.
Visst jag föll precis på gränsen till MVG i ca 6 ämnen och då hade jag haft toppen betyg!
Men jag har tagit mig igenom dem här 3åren utan att behöva ha ett tråkigt liv och jag har nått det här resultatet.
Jag tror inte att någon riktigt kan förstå hur mycket jag har haft hand om.
Men ändå har jag lyckats med dem här "okej bra" betygen!
Kände bara för att börja gråta igår när vi hade fått betygen, diplomen och rektorn hade pratat med mig.
Det var första gången på 3år någon lärare eller rektor sa något om ens insats i Elevkåren.
Den insats som tagit upp så sjukt mycket tid av mitt liv, men som ingen av oss där fått något för!
Man ska vara stolt när allt är över och man gjort något bra!
Klarat skolan med bra betyg
Varit 1 av 6 i Sandvikens elevkårs styrelse
Varit ordförande i Studentutskottet
Haft världens bästa och mest krävande praktikplats, ungdoms projektledare Sandviken 150år
Alltid varit den som hjälpt lärarna.
Och samtidigt haft ett privatliv som varit så sjukt jävla roligt
 
Kommentarer
Kommentarer
Trackback