REBECCA RYDBERG

AUPAIR | 2012-06-18, 22:36:50

Jag har tagit studenten, helt ofattbart!
Och nu börjar det verkliga livet, och det gjorde det faktiskt idag!
Eftersom det har varit så mycket med studenten så har jag inte orkat blanda in future här.
Därför har jag sen i maj skrivit i en aupairblogg om hela det äventyret.
Så insåg precis att ni inte vet någonting om det!!
Är på min tredje matchning nu men en familj från hingham, utanför Boston!
Det är en svensk mamma och amerikansk pappa, sen 3 barn, två killar och 1 tjej.
Jag har mejlat lite med mamman och idag pratade vi för första gången.
Det var sjukt läskigt innan hon ringde ,men sen från första sekunderna kändes det super!
Allt kändes naturligt och bra, jag tycker jätte bra om den här familjen :)
Lite mer info får ni sen, beroende på vart det här leder :D
Nu ska jag krypa till sängs, för har ju börjat leva igen = JOBB
Pusspusss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback