REBECCA RYDBERG

På tåget.... | 2012-07-02, 15:16:54

Kom hem från Turkiet imorse och lyckades få några sovtimmar innan det var dags att gå upp igen.
Skyndade mig iväg för att hinna träffa Evelina som jag inte träffat sen studenten tror jag!
Blev "inlåst" av sötaste Wilma som inte ville att jag skulle åka, så en 40min senare kom jag ner på stan!
Massa fixx med aupairgrejerna och visumet.
Sen lunchade jag med mamma och pappa innan dem skjutsade mig till tåget som jag sitter på nu!
Ska möta upp mormor först och få nyckeln till lägenheten som jag ska sova i HELT själv, så hemskt!
Sen ska jag möta upp några tjejer som ska åka samtidigt som mig så ska vi ut och äta ikväll!:) super mysigt!!
Sen imorgon ska jag först till CC och sen till ambassaden och sen tillbaka till CC.
Orkar inte allt stress egentligen men man får tänka positivt!
Snart åker jag juuuuuuu:)
Men just nu skulle jag bara vilja ligga i min säng , i mitt fina rum eller träffa mina fina vänner som jag varit utan en veckaaaaaa!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback