REBECCA RYDBERG

I LOVE MY LIFE | 2012-07-29, 23:01:35

Ska bli bättre på att blogga, så mina läsare kommer tillbaka hehe!
Sen i onsdags har jag haft massa roligt iallafall, då var vi in på sommarkväll som blev en liten barrunda med avslut på slick.
Sen i torsdags så fyllde min bästavän evelina år, så upp tidigt innan jobbet för att fira henne♥
Sen jobbade jag hela dagen och i fredags jobbade jag till fem innan jag fick ta lite helg!
Fick avskedsblommor och jag bjöd på tårta eftersom att jag slutar, sorgligt :)
Sen på kvällen hade jag mysmiddag med jossan innan vi åkte till macke på förfest i hagaström :)
Så blev det en fördrink på brända och sen en galet rolig kväll på slick med bästa jossan efter!!
Jag älskar mittt liv, hur kan jag byta bort det egentligen???
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback