REBECCA RYDBERG

MÅNDAG | 2012-01-30, 17:32:47

Halllllå:)
Idag tog jag 30mins sovmorgon efter att inte ha kunna sovit på hela natten..
Kom till kontoret och det var otroligt tråkigt och dött där måste jag säga haha
Axel är sjuker och det får han inte vara imorgon för tröttnade ur efter 15 min typ!!
Men men, storstädade kontoret så tycker det ser riktigt fint ut nu :)
Sen tycker jag att jag hann med mycket , skickade typ 10 viktiga mejl så känns som man hann med något:)
Efter det så blev det 2 sjukhus besök... och när jag trodde ja inte kunde få nå mer så fick ja något mer.
Så trött på allting, min kropp är helt förstörd , har inget immunförssvar alls..
Aja dags och sluta tycka synd om sig själv, nu ska jag gymma och core med Sannie♥
Tar med mig en liten present till Sanna och fäller några tårar som vanligt när jag städat garderoben♥
Kommentarer
Kommentarer

Trackback