REBECCA RYDBERG

TANKAR | 2012-02-26, 22:24:41

Imorgon är det sportlov men jag känner inte alls lov, lugnt och ledigt känslan i mig.
Jag längtar inte efter lov längre för jag har ändå aldrig lov.
Sen är det så mycket som händer den här våren, våren 2012 är ärligt 93ernas vår.
Det händer så sjukt mycket i oss själva, i vår skolgång, i vårt liv i övrigt.
Jag kan aldrig tänka på idag, imorgon och nuet.
Varje dag planerar jag något som minst händer två veckor fram.
Om mindre än en månad öppnar ansökningen till högskolan och imorgon ska jag skicka in min aupair ansökan.
Jag vet att det är jag som stressar mig själv och inte alls behöver tänka så långt fram.
Men samtidigt lockar det, jag vill ju härifrån!
Fast idag slog tanken mig" fyfan vad jag älskar mitt liv, vill bara ha det som det är nu"
Jag kunde helt spontant bestämma mig 2 timmar innan jag åkte att hälsa på min syster.
Jag kunde ta tåget hem dagen efter och hinna med att träffa mina favoriter,
samt njuta av en great kväll på lobby där man träffade alla man känner + många fler.
Jag kunde vakna upp idag och åka till Jernvallen och få nostalgi över hur många timmar man spenderat där.
Jag älskar allt jag har och jag är faktiskt tacksam över allt, det kommer bli så svårt och lämna.
Men jag har sagt från början att jag ska härifrån innan hösten är här och så kommer det bli.
Men kommer sakna Sandviken så sjukt mycket, ska njuta så länge jag kan att jag har de precis som jag vill ha det!
Snart är studentdagen hääär, och då kommer jag veta vart jag ska tillbringa mitt nästa år ......
Kommentarer
Kommentarer

matilda

du får mig att grina ihjäl mig vännen!

2012-02-26 @ 22:41:00
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback