REBECCA RYDBERG

SVENSK JULAFTON I USA | 2012-12-27, 05:31:00

Vaknade upp tidigt julaftons morgon av att skypa med pappas släkt.
Fick prata med alla jag inte pratat med sen min student, supermysigt!!
Sen åt en mysig julaftons frukost med god svensk julskinka, så galet!!
Efter det så skypade jag med familjen igen + mormor och morfar.
Jag öppnade mina paket från mamma och pappa, DOG!
Fick vantar med fluff och strumpor med  disney figurer p¨haha ,tack mamma!
Jag fick även vara med när dom öppnade alla sina paket, kändes precis som att jag var med dom♥

Sen tog jag och min värdmamma tillsammans med killarna en promenad i det otroligt fina vädret.
Efter det så åt vi en god linch med svensk julmat, så himla mysigt!!
Sen så bar det iväg till Kyrkan för julspel och julsånger, och Emma gav oss sällskap dit!
Efter kyrkan kom Lisas bästa kompis familj över så lekte barnen och vi åt ost och kex och drack champagne.
Så himlans gött vare!!

Vi avslutade dagen med att gå till grannarna för en julfest.
Fick massa gott vin och massa goda efterrätter så det var super mys!
Sen smög jag och killarna hem lite tidigare för att få lite sömns efter en lång härlig julafton :)

Min syster fick Michael Kors skärp av mig och dog typ haha så söt!!

Vi öppnade några presenter på kvällen, den här fick hela familjen av mig.
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback