REBECCA RYDBERG

SENASTE MÅNADENS SHOPPING! | 2012-12-29, 05:49:26

Jag har varit duktig och knäppt kort på allt jag köpt senaste veckorna( tor jag)
Kan vara något jag glömt och något jag redan visat men men!
Lägger mest upp för min egen skull, tänkte göra ett collage sen med all min shopping.

Tshirt & Kjol från Francesca´s - Köpt i slutet av november

Vitt linne från Michael Kors(TJMAXX) - Köpt 1 vecka sedan

Röd tröja från Tommy Hilfiger & Blå vringad tröja från Ralph Lauren(TJMAXX) - Köpt 1 vecka sedan

Svart kofta & En svart och en vit tshirt från Express - Köpt 2 veckor sedan

Väska från Express- Köpt 2 veckor sedan

Pyjamasbyxor , linne och svarta mjukisar från H&M - köpt på black friday

2 tröjor från H&M - Köpt en vecka sedan

Victoria´s Secret BH - Världens skönaste!!! Köpte även en svart likadan , för två veckor sedan.
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback