REBECCA RYDBERG

MINA FINA JULKLAPPAR FRÅN MIN VÄRDFAMILJ! | 2012-12-29, 06:28:46

Japp på julaftonskväll så fick jag två presenter och sen resten på morgonen på juldagen.
De flesta " smågrejerna" är ifrån julstrumpan, här får man ju en julstrumpa proppad med paket :)
Trodde aldrig jag skulle få så mycket, så är så tacksam för att jag har sån fin värdfamilj!!
Det roligaste med alla presenter är att det är något jag klagat över att jag inte har,
eller som jag behöver för att inte klaga över något.
Så det är roligt att dom lyssnar på det jag säger och kommer ihåg det haha!

En fotoram med ett kort på mig och mina  värdbarn - Guldvärt!!!♥( Bilden tagen på Thanksgiving)

Hemma hos sin farfar kan killarna göra egna saker av trä, så det här fick jag av Kalle och Andreas :)

En bok Lisa tyckte jag var tvungen och läsa!!

Fleecetröja till skidåkningen- Min värdfamilj har skidhus uppe i New Hampshire!

Mysig kofta från GAP

Boston tröja!

"Ornaments" USA & Boston
Presentkort på Starbucks- MOCHA MOCHA MOCHA

Min värdmamma kom ihåg mina nya BH från Victoria´s secret så fick 3 matchande trosor( de andra två var svarta till den svarta BHn)

Body Lotion från VS

Lika som det jag fick i födelsedagspresent, fast med annan berlock!
Populärt här i USA att ha många olika såna här Alex and Ani armband :)
Jag kommer dock troligtvis byta båda mina mot två silver :)
Lipbalm, bodybutter, bodyscrub :) ( härifrån och neråt är från julstrumpan)

To my scrapbook :)

För att jag alltid klagar på att mina fötter är kalla :)

Choklad + lotter , vann ingenting.....

2 Nagellack från Sephora :)

Gran Circle(där min vmamma jobbar) " travelkit"
Shower parlour bag - Ännu en grej jag sagt jag behöver!
Red Sox keps- Fick en röd när jag kom men två är ju bra och ha :)
Iphonearmband - Perfekt när jag ska börja träna nu, man sätter den på armen som ni säkert förstod!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback