REBECCA RYDBERG

MINA FINA JULKLAPPAR FRÅN MIN FAMILJ! | 2012-12-29, 06:03:16

Är man uttråkad så är man, lyckos er som får en roligare blogg!
Jag fick iallafall massa fina presenter från min familj och värdfamilj :)
Jag öppnade 4 paket med mina föräldrar på skype, och jag bara skrattade!
Först fick jag två bra saker, sen 2 så löjliga och fula så jag bara kunde skratta åt det.
Mammas ursäkt var att hon bara ville att jag skulle vilja få lite paket haha :)
Så fick dom här + pengar att köpa en egen julklapp,  såna julklappar gillar jag dock mycket mer!!

Fick de 2 första böckerna på svenska( redan läst första på engelska dock) - Av Mamma och Pappa

De otroligt fula vantarna jag verkligen älskar och sen nödvändiga strumpor( var 3st men använt 2)
Dock så hade helsvarta varit helt okej, men det är ju mamma som köpte dom så självklart lite disney på de :)

Ett armband och ett par örhängen från Snö of Sweden  - Från mamma och pappa!

Kass bild... Men örhängen och en ring från mamma och pappa :)

Min andra JetSet, fick en rosa precis innan studenten och nu fick jag en gul!  - Från M&P :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback