REBECCA RYDBERG

JULDAGEN- MIDDAG I RHODE ISLAND | 2012-12-27, 06:09:48

Efter frukosten så blev det massa fixx och sen åkte vi ner till Rhode Island.
Till min värdpappas syster som bor i Barrington tror jag det heter.
Så där var det full fart med hela släkten, super mysigt och super fint hus!!
Dom roliga i min ålder från Thanksgiving var inte där, men träffade en annan tjej den här gången.
Det blir så mycket roligare när man har någon i sin ålder som man har något gemensamt med haha!
Men vi åt iallfall supergod mat där och gick runt och minglade i princip.
Sen åkte vi hem på eftermiddagen för familjen skulle upp till stugan!

Själv så nattskypade jag med familjen, mamma och pappa kom hem från deras julmiddag.
Saknat mina föräldrar så myyyycket under julen♥
Men tack vare min grymma värdfamilj så har det gått lätt och vara borta.
Och jag har haft en toppen jul!!!!

Steves systersons son fick den här hahah så  coolt!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback