REBECCA RYDBERG

AMERICAN CHRISTMAS MORNING | 2012-12-27, 05:49:01

Igår, juldagens morgon så vaknade jag upp av att dörren slängdes upp.
In kom tre glada barn som hoppade och skrek " IT´S CHRISTMAS , IT´S CHRISTMAS"
Nog första och sista gången jag blev glad att bli väckt på det viset, dom var så söt!!
Så upp och hoppa så myste vi med kaffe och lussebullar medans vi öppnade paket.
Barnen fick så galet mycket julklappar och precis det dom hade önskat sig.
Jag fick alldeles för mycket, mer än jag någonsin kunnat trott!!
Och den bästa bästa presenten var min älskade Michael Kors väska :))))))))
Lisa hade slitit hårt berättade alla för att hitta " den perfekta väskan" :)

Efter alla paket så satt vi oss ner vid frukostbordet och åt god jufrukost igen,
Samtidigt så öppnade vi alla presenter i vår julstrumpa, så himla roligt med julstrumpa!
Det är något jag ska ta med mig hem, kanske tom 19 st till mina summerbitches :)
I min julstrumpa fick jag massa små nödvändiga saker som man behöver ,
men inte orkar lägga pengar på, perfekt!!
Visar er alla paket imorgon :)


Efter ca 15min av paketöppning så såg vi snön börja falla, hur perfekt????
Kommentarer
Kommentarer

Trackback