REBECCA RYDBERG

TISDAG- TRAINING SCHOOL | 2012-08-11, 03:03:54

Hade super svårt och sova på måndagsnatten, hemska rum!
Det var liksom lite halv ofräscht, kladdigt, varmt och otroligt obekväma sängar som höll mig vaken.
Vakande var och varannan timme hela natten, till slut klev jag upp och duschade 04.30!
Mötte upp dem andra svenska tjejerna vid 07.00 så blev det upptäcksfärd och frukost.
Philadephia ost och bagels, MY NEW LOVE!
Sen började lektionerna 08.15 och vi blev indelade i klasser efter hur vi ska bo.
Så jag hamnade med några svenskar men sen massa massa tyskar!
Lektionerna höll på fram till 19.30 på kvällen så himla galet länge, men några små raster bara.
Lektionerna bestod av mycket prat om säkerhet och risker med barnen.
Det viktigaste av allt tyckte vår lärare var " Don't shake the baby" hahha asroligt!
Till lunch fick vi friterad fisk och pasta, haha inte det bästa och inte det värsta jag ätit.
Kvällsmat fick vi fajitas , mucho goooott!
Efter maten gick Hanna, Christoffer , Viktor,  Niclas och jag på vandringsfärd, till supermarket!
På kvällen då dunsta jag i säng 21.30 med mina rooomies efter att nördat vid datorn.

Finns olika byggnader man kan sova i ,jag hade turen och få sova i Molloy, bästa!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback