REBECCA RYDBERG

TISDAG! | 2012-08-28, 23:18:39

Känns som den här dagen varit HUR lång som helst!!
Vaknade upp med ösregn, åska och blixt så jag höll på dö!
Kalle hade sin lärare här så jag och Thea var där uppe, så jag passade på och skypa med Matilda & Sanna!
Kändes precis som man var hemma igen, och kändes så bra!!!
Sen åkte jag och Thea till community hall för Lisa sa att det var öppet hus på dans och gymnastik idag.
När vi väl kom dit så var det ju dock imorgon och inte idag...
Så vi åkte till Derbystreet och kollade in story time på en bokaffär och sen gick vi i lite affärer.
Efter de så åkte jag hem och gjorde lunch till alla så skypade jag en snabbis med mami och papi :)
Sen skjutsade jag iväg killarna på deras första private lession på golf, så himla roligt att dom ska spela :)
Gick bra för båda två och dom hade super roligt :)
När den var slut vid 2 så var det +30 och stekande sol, så jag Kalle och Thea åkte till båtklubben.
Sen nu är det bara jag och Kalle hemma för Thea följde med sin bästa kompis hem.
Aldrig varit så lugnt i huset hahah, ska njuta!
Men slutar om 45 min, så ska bara göra en peanut butter and jelly sandwich till Kalle, alla barn älskar de!
Så ska jag skjutsa iväg honom på fotball och sen slutar jaaaag :)
Så då ska jag åka och hämta upp en tysk tjej som heter Lisa :)
Det blir bio och frozen yoghurt ikväll, me like!




Kommentarer
Kommentarer

Trackback