REBECCA RYDBERG

NÖDVÄNDIG SHOPPING, TRO DET ELLER EJ! | 2012-08-25, 06:42:02

Från TJ-Max allting!
Första är ett smyckesskrin med en smyckes"bar" som de kallas, ni ska få se den ihopbyggd en annan dag!

Ja de här ser galet fula ut här, hahha men lär ersätta mina gamla ballerina som luktar UNKET skit.
Folk här som precis träffat mig tror nog jag har ett stort svett problem!

Makeup organisationsgrej, hatar och ha alla smycken kvar i en påse och allt smink i en neccesär !

Så sorgligt men glömde mina älskade rayban på bussen från trainingschool, så köpte ett par tillfälliga.
Snart ska jag slå på stort, belöning för sommarens hårda arbete blir ett par nya rayban och en Ralph Lauren väska jag suktat efter sen dagen jag kom typ!

Mysig lila träningströja + sovtröja ( blir kallt i rummet ibland)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback