REBECCA RYDBERG

MÅNDAG- AVRESA! | 2012-08-11, 02:51:52

Så där jaaa!
Internet har krånglat så har inte kunnat blogga sen jag åkte!
Tänkte skriva alla dagar för sig så ni förstår och får veta allt jag gjort ,vet att ni är nyfikna!
Så ja i måndags åkte alltså jag till New York, USA för att jobba som aupair i 1 år.
Mötte upp alla goa svenskar på arlanda och sen började allt krångla DIREKT.
Dem skickade iväg mitt namn på fel väskaa, jag hamnade på ett eget plan ifrån London.
Jag blev stoppad av immigrationsverket, jag hamna på en egen flygplats, jag fick inga papper osv osv.
Så hade det lite halv jobbigt att hålla upp humöret, var redo att boka en biljett hem i London (mellanlandningen)
Men sen fick jag mejl från Lisa( min värdmamma) så det gjorde mig taggad och jag fick tillbaka humöret.
Kom fram till skolan vid midnatt, så min roomie låg och sov.
Dock så kom min andra rumskompis samtidigt som mig så vi härjade runt i rummet mitt i natten.
Fick dela med en tysk tjej som det första hon sa var" Im not so god at english, don t talk to me"
Tur hon mjuknade upp på slutet!

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback