REBECCA RYDBERG

Känns som igår! | 2012-08-22, 22:05:47

Känns som de var igår men samtidigt känns de så länge sen!
Läser på bloggar och ser på Facebook att alla började skolan igår.
Min bror går första året på gymnasiet, så galet!!!
Jag kommer ihåg våra första dagar på gymnasiet, vi åkte till jägarstugan och hade super roligt , SMSP&SMHP,
Det är verkligen synd att min linje inte finns längre, för när man tänker efter så hade man jäkligt roligt!
Och man förändras som tusan!!
Började gymnasiet som en bitchig tjej som ansåg att allt jag sa var rätt, hade slutat festat , hade andra vänner än idag som stod mig nära och jag hade pojkvän.
När jag tog studenten så var jag en glad, sprallig singeltjej som älskar att festa och bryr mig inte alls om att övertyga alla om att jag har rätt ;)
Så gymnasiet kommer förändra er alla ni 96er!!
Men bara till något moget och bättre :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback