REBECCA RYDBERG

HALV LEDIGT! | 2012-08-23, 19:22:07

Igår var det lite halvkaos hela dagen, så jag var helt slut i kroppen när Lisa kom hem.
Kalle hade ju två kompisar över och dem härjade runt hela hela dagen.
Så slutade hela dagen med att ena kompisen ramlade in i en stenmur och fick fetaste bulan...
Det kändes verkligen som en skit dag, så ja tog en powernap och sen åtke jag iväg till gymet med Towe!
Avreagerade mig lite till henne och sen var vi där i ungefär en timme.
Imorse hade jag en garanterat bättre start på dagen, Thea var överlycklig över att de är sista dagen för henne.
Hon är ledig nu i två veckor och sen börjar hon preeschool!
Så tog med cupcakes vi hade bakat till skolan och sen släppte jag av Kalle hos Jack.
Först var jag världens bästa aupair och gjorde svenska pannkakor till Kalle & Andreas :)
Men sen  blev jag otroligt shoppingsugen när jag insåg att jag har dagen för mig själv :)
Så tog en sväng till Derby , det är som  valbo köpcentrum ( fast med mindre affärer).
När jag väl kom dit blev jag dock för snål, så bestämde mig för att köpa två böcker och åka hem och läsa.
Så nu ska jag ut i de fina vädret och äta en god cupcake och läsa en bra bok :)
Ledig i tre timmar tills jag ska hämta Thea, great :)
Kommentarer
Kommentarer

mamma

Blir verkligen chockad,ett köpcentrum utan att nåt klädesplagg fick följa med hem:) Puss <3

2012-08-23 @ 20:06:56
URL: http://rebeccamanda.blogg.se
Trackback