REBECCA RYDBERG

FREDAG- ÅKER TILL FAMILJERNA!! | 2012-08-11, 04:11:00

Upp med tuppen och snabbt slänga i sig en bagels innan avskedsmöte.
Varmt som om det vore i Texas och klibbigt som de vore en kladdkakssmet
(jag råkade ärligt säga det uttrycker det första jag gjorde till Lisa när jag träffade henne)
Men vid 09.00 så rullade bussen ut från skolan och mot BOSTON!
Först var vi trötta och sov, det var jag Hanna och Christoffer som delade buss till Boston!
Men sen blev vi nervösa och jag hade svårt och sitta still, tänk själv vad nervös man var!
Påväg dit( tog ca 6 timmar) så hann vi vara med om det sjukaste i hela mitt liv.
Det regnade inte, det var ett jäkla skyfall som kom på 1  sek när vi sprang till starbucks på första stoppet.
Sjukaste!!
Men men Lisa hämtade iallafall mig vid bussen ocks åkte vi hem( tog ca 1 timme pgr av trafiken)
Men väl hemma möttes vi av en studsande Kalle och en super glad Thea.
De hade satt upp en stor Sverige flagga på huset för att jag kom :)
Sen så fick jag se mitt rum en sekund innan Thea sprang runt i hela huset med mig.
Var roligt att hon var så framåt och att hon inte alls var nå blyg som jag trodde.
Hon var snabb som tusan att knäppa kort påsig själv både med min dator och Ipad!
Började iallafall packa upp sen och jag ÄLSKAR mitt rum!
Det är litet, mysigt ,mycket garderobsplats och skönaste sängen :)
Ska visa bilder på huset och rummet så småningom.
Fick presenter också, en påse med massa roliga saker( bland annat redsox keps) 
Måste gå på en baseball match alltså!!
Aja hann vara sjäv i typ 30min och packa upp sen kom Andreas hem, äldsta barnet.
Han var super roligt och skön han med, berättade att han tyckte jag skulle börja online dejta.
Där ser man!
Middag blev iallafall( som jag önskade innan) TACOOOOOS.
Sen åt vi god Ben and Jerrys till efterrätt :)
Efter att pratat massa så kände jag att jag höll på somna, så nu har jag varit på mitt rum en timme.
Känner mig väldigt  osocial men har ju hunnit blogga en massa iallfall.
Ska gå och borsta tänderna och säga godnatt nu, ni får en update igen tomorrrrow.
Pussssss

The swedish boston teeeeeeeam
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback