REBECCA RYDBERG

FÖRSTA FROZEN YOGHURT | 2012-08-16, 04:14:52

Yeeey, vilken rolig och bra kväll det har varit :)
Regina hämtade upp mig vid halv sju, så åkte vi vidare och hämtade upp Amanda.
Vi åkte till Derby street, ett stort shoppingcentrum ( där jag var med familjen andra dagen)
Så vi gick runt i lite butiker och jag fick med mg ett par super söta skor och 2 par klänningar.
Det var faktiskt rea på alla tre, så det var ett par bra köp :) 
Sen hade jag sen jag kom velat prova frozen yoghurt, så vi gick till Pinkberry( i think)
Och jag, svenne som jag är täntke inte på storlekarna och beställde in en Medium,
jag menar, vad kan gå fel? medium är inte för mycket och inte för lite = perfekt.
Men icke sa nicke, här ska ni ta en mini eller small för att få en " normal " storlek :)
Men hej och hå vad gott det var och nästan allt gick ner!! :)
Bland det godaste jag ätit i mitt liv, så lika gott som jag alltså hade tänkt mig ;) 




Kommentarer
Kommentarer

Trackback