REBECCA RYDBERG

FÖDELSEDAGSMIDDAG! | 2012-08-30, 05:30:28

Efter att jag slutat så sminkade mig lite fort och det är så skönt och få känna sig fin igen
( använder inte smink när jag jobbar eftersom vi alltid är på stranden eller båtklubben)
Sen så åkte jag och hämtade upp Amanda också åkte vi till South Shore, Cheesecake Factory!
Träffade upp hennes andra kompisar för att fira hennes birthdaaaay :)
Det var en super trevlig kväll och jag och Alexandra hade köpt gulligaste presenterna.
Amanda älskar Mustacher, så ni kan ju kolla på bilden nedan vad hon fick :)
Kvällens händelse var iallafall att jag fick med mig maten och min efterrätt i en påse att ta med hem,
Hahaha ur roligt :)

Fick hjälp av Thea med sminkning idag, självklart kladdade hon på puder på sig själv också!

Från vänster så är det Amandas kompis från Spanien, sen är det Amanda och sist en tjej som heter Sandra.

Från vänster Amanda nummer 2 hehe och sen höger om mig är Alexandra.

Red velvet, tiopoängare!



Kommentarer
Kommentarer

Trackback