REBECCA RYDBERG

GRILLMYS | 2012-04-28, 15:42:21

Nu har jag tagit en powernap för jag hade världens huvudvärk!!
Men nu är det dags för lite fixx för ikväll ska jag äntligen få grilla, premiär för iår!!
Vi ska fira Maja, Nomi och Lena hemma hos maja med alla tjejer och det kommer bli så mysigt!!!
Jag och Jossan ska gotta på ordentligt ikväll när det gäller maten!
Marinerad kycklingfilé, grönsaksspett, baugett & avsluta med banan med choklad , här ska vi göööödas!
Aja det är grillpremiär så jag längtar juuuu och är så sugen på mat!
Nu ska jag fixa mig och välja kläder, tänkte inviga mina nya(förstora) skor om dem inte ramlar av!
Hoppas ni får en toppen lördag för det ska jag ha!
Pussss

Mina nya skor + den svarta tröjan som jag köpte när jag var i Valbo med Karin.
Tröjan är riktigt nice, bomull fram och transparent i ryggen!
Båda från BikBok!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback