REBECCA RYDBERG

MAGKÄNSLAN | 2012-04-26, 20:24:11

Berättade ju förra veckan att jag fått min första matchning, alltså min första aupair familj!
Jag har blivit matchad med dem 3 gånger vilket jag tyckte var väldans knasigt.
Så kontaktade CC( culturalcare) och frågade var det var för fel.
Då hade familjen ringt in till dem varje gång och bett om och få tillbaka mig i sin profil(?)
Varför hörde dem då inte bara av sig utan lät de gå så långt så jag släpptes automatiskt...
För först kände jag att jag ville prata mer och få veta lite mer om barnen och familjen och så.
Men nu beslutade jag mig för att " släppa" familjen ändå, så skickade precis mejl till CC.
Känns lite tråkigt att jag valde och inte prata med dem och kanske kommer jag ångra mig.
Men just nu så fanns det något jag var osäker på och då ska man nog gå på magkänslan!
Ajaaa förhoppningsvis så får jag en ny familj som också är intresserade och som jag känner mig säker på!
Äventyret har ju preeeeeecis börjat!

För övrigt så är min aupair video klar också!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback