REBECCA RYDBERG

5.En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv | 2012-04-30, 09:24:00


Tyvärr så har jag ju inte så där kort hår då....
Men är alldeles för feg för att klippa av håret, men så där såg jag ut i lördags när jag lekte lite med håret!

Fakta om mig:
- Jag längtar ihjäl mig efter att få flytta hemifrån, jag är klar med Sandviken även om jag kommer sakna det.
- Jag älskar livet som singel
- Jag festar lite för mycket
- Shopping är som en medicin som hjälper mig att bli gladare för stunden
- Jag tror alltid det värsta om folk och har förutfattade meningar om alla
- Jag är inte bra i skolan, inte lättlärd utan jag får plugga plugga plugga till mig varenda liten kunskap
- Jag är en person som planerar allt, allt från hur många timmar jag ska plugga till veckoplaneringar
- Jag har världens bästa vänner som jag både kan lita på och ha jävligt roligt med!
- Min dröm är att få jobba med event!
- Jag kommer troligtvis att flytta till USA i höst


Kommentarer
Kommentarer

Trackback