REBECCA RYDBERG

VÄLKOMMEN IN I MITT RUUUUM | 2011-10-30, 23:26:00

Bildbomb får ni men inte alls taggad på att skriva om gårdagen, haha kanske en annan gång!
Det gick bra och jobba, lite segt men ändå helt okeeeeej!
Övnignskörde hem så käkade jag enchiladaaaaaas♥
Sen från halv nio tills nu har jag storstädat mitt rum, riktigt riktigt noggrant också!
Alla lådor är städade, hela garderoben, har både flyttat om , sorterat upp smycken osv osv.
Sen har jag dammmat alla hyllor också, så stolt så stolt!
Det som är kvar och göra imorgon är alltså bara och bädda rent och dammsuga!
Nu ska jag krypa till sängs, imorgon väntas äventyr!

Välkommen till min garderob som nu mer liknar en affärs av kläder!
Dock så måste jag lära mig och vika, ser ju inte ens städat ut för ja viker så fult :)

Största förändringen är att jag flyttat upp skohyllorna och bytt sida på dem, dock ska ja göra några ändringar:)
Helt nytt, hade förut alla smycken slängda i smyckesskrinet(svarta nere)
Försökte organisera mitt smink ,vilket inte ledde till ett lyckat resultat!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback