REBECCA RYDBERG

TORSDAG | 2011-10-27, 10:56:44

Igår hade jag alltså min första körlektioooooon!
Det gick väl bra men man kände sig ju kass och man var tvungen att lära om sig lite :)
Efter det så åkte jag och mami till valbo, jag bytte en tröja också var det " lilllördag"
Så dem hade massa bra erbjudanden, tyvärr så är jag ju sämst på att hitta reavaror sånt :)
Men men fick med mig lite hem som ni får se ikväll!
Idag är det nå liknanade i gävle med massa erbjudanden så kanske åker dit en sväng med!
Efter vi var i valbo åkte vi till gävle och kikade på broooors match, dem vann på straffar!
Nu har jag och axel precis varit och blivit intervjuade, wiiiehoo...
Sitter i skolan nu och börjar om en timme... drygt!
I måndags fick jag mitt paket också, gillar väskan och halsbandet men ska nog byta jackan!
Inte bestämt mig än men tror det.....
Kommentarer
Kommentarer

Trackback