REBECCA RYDBERG

ONSDAG 23 MARS | 2011-03-23, 15:10:00

Idag 04.30 ringde klockan... ville man gå upp?
taxin kom iallafall och hämtade oss en timme senare och sedan bar det iväg till arlanda.
vi var tidiga som vanligt, men träffade på lilla sara en snabbis som skulle till solen och värmen!!
sedan blev det en super god frukost, panini och varm choklad för min del!
Flyget gick vid elva och jag såg första kändisen redan på planet, som jag skrev innan.
Är inte så insatt i new york fruar men det var verkligen mamma!
aja flygplansmaten var ovanligt bra , men SAS är mycket bättre än alla andra bolag så :)
när vi kom fram till new york så var jag pigg som en lärka, USA USA USA
limon som stod och vänta utanför newark var tyvärr inte vår... men vi fick en snygg bil vi med.
och på väg till hotellet så satt jag som ett litet barn, huvudet och ögonen gick i 120 runt runt runt!
hotellet vi bodde på heter Roosevelt hotel, lite omodernt inrett men super gulligt!
sängarna var helt gudomligt sköna, synd att min sovkompis inte va lika nice!!
Efter att vi provat sängarna och packat upp osv så begav vi oss ut på new yorks vackra gator.
Först tog vi en sväng förbi grand central, gud så mycket filmer dem har spelat in där!
Sedan gick vi till Broadway och time square blev första anhalten, gud så vackert det var!!
Det var kväll, nattlivet hade börjat och de kryllade av människor.
Men de var inte lätt och ta kort, alldeles för dåligt väder!
Vi var svinhungriga och var därför på den säkra sidan, så vi invigde resan med hardrockcafé!
nachos till förrätt och fajtias till varmrätt, like always!
Köpte ett par örhängen lite som souvenir, så såg vi kändsiaaar(tror vi)
Haha massa argentina fotbollsspelare kom in , snygga var dem också!
Men pappa och martin kände inte igen dem men jag är säker på att dem är kändisar haha!

Efter vi ätit så blev det en promenad hem och vi somnade alla fyra på några sekunder!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback