REBECCA RYDBERG

LÖRDAG 26 MARS | 2011-03-26, 22:23:00

Dålig sömn även inatt, gud vad hon snarkar!!
Blev en liten sovmorgon innan vi tog bussen till subway och åt supergod frulle :)
Sedan tog vi bussen till world trade center, det var riktigt sorgligt..
det fanns minnesgrejer och st pauls kapell med massa minnes grejer.. sad sad..
men efter det så hittade vi century21, billiga märkesgrejer skulle det vara.
Men jag kallar inte raybanbrillor för 1200 och väskor för minst 1000 billigt..
hehe men fick med mig lite hem iallafall!
+ att jag åt superduper goda donuts!!

efter det så åkte vi tillbaka till "mitten" som jag kallar de haha
käkade på pizza hut, mummmmma
sedan tog vi en till sväng på herravdelningen på macys..
jag svängde förbi sephora, en stor makeup butik, fyndade två saker där!!
sedan tog jag en sväng på victoria secret och H&M medans de var inne och kolla på golfsaker..
( all nighter och pudret som de står sephora på är från sephora, de andra är från drugsture, flygplatsen, forever21 och victoria secret)
efter det så begav vi oss till empire state building
jag är så höjdrädd så jag mådde illa.. så gick två snabba varv sen gick jag in igen
haha det är en mega mega hög byggnad, sjukt fin utsikt!
påväg hem blev vi hungriga så det blev middag på fridays, hur gottttt!
fajitas och nachos, liiiiiiike always!
men nu  till bästa händelsen på resan, gissa vad servitören gjorde?
joo han frågade mamma och pappa efter leg på öl och vin!!!!!!!
hahaha de var så sjukt roligt, 21 år måste man vara, ser dem ut att vara de?
oj så roligt vi hade åt det alltså!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback