REBECCA RYDBERG

FREDAG 25 MARS | 2011-03-25, 20:00:00

Även idag fick jag en supergod frukost på starbucks, idag vid rockefeller center!
Drack supergod milkshake strawberry & creme, och kikade på top of the rock :)
efter frukosten så hyrde pappa och martin skridskor, jag var för kall hehe
så dem åkte skridskor för 600kr typ i ca 20 min, haha väääärt :)
Efter det så tog vi bussen ut till zacky´s , där fyndade man super många converse!
jag köpte röda och vita höga och låga, sedan köpte mamma ett par lila som jag kommer använda flitigt:)
Efter vi hade shoppat skor så blev de donkenmat i battery park hehe :)
+ ett par röda höga converse.
Sedan gick vi till färjan och åkte över till staten island och tittade på frihetsgudinnan.
Hon var liten tyckte jag .. hahha men fick många arga blickar när jag sa de :)
Efter båtturen så tog vi en promenad till brooklynbridge, och sedan gick vi över den :)
solen kom äntligen fram och gud vad man njöt över att gå där :)
När vi kom över så turista vi lite i brooklyn , mycket lugnare och gulligare där.
Men vi tog tunnelbanan hem ganska snabbt för de fanns inte mkt och göra.
På kvällen blev de middag på en italiensk restaurang, inte så gottt....
Kommentarer
Kommentarer

Trackback