REBECCA RYDBERG

HÅRPROBLEMS! | 2011-07-29, 16:24:00

Jag som är livrädd och göra förändringar och klippa mig överhuvudtaget...
Sitter och funderar på om jag ska göra något skoj med mitt hår.
Men tankarna slutar alltid i nej nej nej behåll ditt hår!
Haha skulle vara ganska härligt och färga det kolsvart och klippa typ axellångt.
Men jag är ju för feg... men är trött på mitt 1m slitiga hår, utväxt och blekta slingor!
Lite längre än Rihanna, hur skönt framförallt skulle de inte vara??

Fast tror den här hårfärgen och bilden nedanför på Jennifers hårlängd kunde vara något för miig!

Kommentarer
Kommentarer

linda

jag vill ha rihanna hår men är för feg!

2011-07-29 @ 21:01:30
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Anonym

KLIPP INTE AV DIG HÅRET! ta bort två dec bara å ha sån där hårfärg som mittenbilden:)

Puss, linn

2011-07-30 @ 11:41:39
Trackback