REBECCA RYDBERG

GÄVLE! | 2011-07-29, 23:52:28

Ooos opps klockan är snart tolv och det är jobblördag imorogn!
Men sista lördagen för den här sommaren känns inte ens lite underbart!!!!!!
Idag blev de en sväng med jossie på stan i allafall, handlade pytte lite men mest presenter :)
När jag kom hem så var Mona här så har suttit ute med mamma och mona hela kvällen.
Sen övningskörde jag med papi till maxi och köpte glass och hälsade på johanna hjärtat :)
Nu ska jag krypa ner till sängs, har precis slagit in massa paket.
Hade inte tillräckligt med papper så dem ser SJUKT roliga ut, men men :)
Jobb 08.30-18.00 imorgon och sedan kalasa för fina evelina:)
godnattttt

Kände att jag ville ha lite höstkänsla , så den här ska få vänta ivrigt i min garderob!
Tubsjal från giiina alltså!
Sjukt snyggt linne från Bikbok, dock så var jossies budskap bättre men gillar mitt linne också :)
Fick en gåva från bikbok, ska klippa av lite av allt som hänger på dem så blir dem sjukt snygga :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback