REBECCA RYDBERG

KÄNNS SKÖNT! | 2011-02-28, 22:54:39

Yes jag gick ut på en promenad vid halv nio, eller sprang ärenden!
började med att gå till hemmakväll och hämta ut ett paket från H&M
kommer inte ens ihåg att ja beställt något först, men sen nu när ja såg va de var så kom jag på :)
en tröja och en klänning som inte var i lager när ja fick de andra sist :)

aja sedan gick jag till mattias och han följde med på en promenix till sanna
hämtade lite grejer eftersom jag har hela min garderob där!
sedan tog vi en promme tillbaka till han och sen gick jag själv resten.

Kändes skönt och vara ute och gå, samt att stretcha nu efteråt.
Känns bra för både träningen,dansen och för mina ryggproblem!
Tänk om jag fortsätter vara så här duktig? we will see!
Nu kommer jag somna sött, tidigt och bra!
Imorgon ska jag ta och visa förra veckans och veckans köp som jag ännu inte visat!
pussss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback