REBECCA RYDBERG

GRATTIS COOKIE! | 2011-02-26, 17:36:33

holaaaaaaaaaaaaaa
gårdagen spenderades i avesta med syster och sedan kikade jag på jossans match!
jag och syster käkade kinamat på restaurangen jag saknar så sjukt mkt!
sedan åkte vi runt och tittade på vårt gamla hus och andra fina hus, minnen!
hehe efter matchen åkte vi till jossan och skulle kika film men somnade :)


idag blev de en tripp till valbo, fick med mig en del hem.
sedan kom vickan så gullig hon är och hämtade oss och skjutsade oss till maxi :)
nu är jag dock hos sanna och försöker tagga igång kvällen men är så sjukt stressad!
och glömde hälften av alla grejer hemma men fan, nu kör vi!!!!
godmat och trevligtsällskap hos sanna innan vi drar vidare för att fira världens bästa cookie!
piussss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback