REBECCA RYDBERG

DAG 11 | 2011-12-12, 10:18:05

Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut

Drömmarna är enkla, klara högskolan bra, få ett grymt överbetalt jobb, bo lyxigt och hitta kärleken.
Däremot så framtidsplanerna ser lite annorlunda ut!
När jag slutar skolan nu om 6 månader så ska jag först se till och ta vara på varenda en i denna fina stad!
För det är i princip de 2 sista månaderna med trygghet och lilla lilla viken.
Sen beger jag och min fina vän oss ut på äventyr till USA och är aupair(som det ser ut just nu)
Efter ett förhoppningsvis lyckat år med massa erfarenhet och upplevelser så börjar jag högskolan.
Och då är det förhoppningsvis antingen Göteborg, Stockholm Lund eller Linköping.
Däremot så börjar jag komma ifrån civilekonom lite... vet inte vad jag vill längre.
Älskar min praktikplats så skulle vara grymt roligt och jobba med något sånt!!
Men men när jag pluggat klart så vill jag jobba i en stor stad och sen utomlands också!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback